0374 049 348

Niciun produs în coș.

FAQS

Salteaua
Ce este o saltea ortopedică?

O saltea ortopedica este o saltea special conceputa pentru a sprijini în mod corespunzator coloana vertebrala si muschii spatelui.

Ce este spuma poliuretanica?

Absolut toate saltelele noastre sunt facute in Uniunea Europeana, din materiale atent selectate. Toate au la interior spuma rece (spuma poliuretanica), adica unul dintre cele mai bune materiale folosite in industria saltelelor. Este o spuma cu celule deschise, care permite circulatia aerului, nu retine caldura sau frigul si face salteaua sa fie igienica.

Ce este spuma cu memorie?

Spuma cu memorie este un material vasco-elastic sensibil la presiune si temperature, ce se adapteaza perfect formei corpului, distribuind in mod egal greutatea lui si eliminand punctele de presiune.

Ce este densitatea spumei?

Densitatea oricărui material este masa sa împărțită la volumul său. În cazul spumei poliuretanice, o spumă cu densitate relativ mare va avea mai mult material poliuretanic per m3 și, prin urmare, va opune rezistenta la pierderea in timp a proprietăților cum ar fi duritatea, rezistența și înălțimea.

Îngrijire
Cum se intretin saltelele și topperele?

• Dupa desfacere, saltelele au nevoie de 24 de ore pentru a ajunge la forma initiala si a fi folosite ca atare • Este indicat sa folositi somiera pentru aerisire si circulatia aerului • Modelele de saltele Memory NU se intorc de pe o parte pe alta, doar se rotesc (cap-picioare) o data la 3 luni • Nu se spală, nu se folosește aspiratorul cu injecţie-extracţie, nu se calcă, nu se usucă folosind un uscător electric. Dacă salteaua a fost udată, se usucă în aer liber, dar nu în lumină solară directă şi nu în condiţii de vreme extremă (căldură excesivă, ploaie, ger) • Nu se curăţă cu înălbitori sau alte produse nerecomandate de producător pe eticheta produsului; husele detaşabile se curăţă conform instrucţiunilor, în centre specializate; • Se aspiră periodic;

Cum se intretine perna?

Aerisiți frecvent perna: este recomandat să se efectueze operațiunea în zilele uscate și însorite. Pentru o bună aerisire este recomandat ca dimineața să se scoată husa pentru ca perna să rămână liberă; Husele detașabile ale pernelor pot fi curățate prin spălare uscată sau lavabilă la 30 de grade. Este interzisă clorurarea, tratarea cu aburi și călcarea. A nu se centrifuga la rotație mare!

De ce se schimbă culoarea spumei în timp?

Acesta este un rezultat simplu al procesului natural de oxidare și se întâmplă cu toate saltelele cu spumă. Nu afectează în nici un fel performanța sau proprietatile saltelei.

Schimbarea si alegerea saltelei
Care este dimensiunea saltelei de care am nevoie?

Daca aveti deja patul atunci nu uitati sa masurati corect locul in care veti aseza salteaua: latime, lungime si inaltime. Daca intentionati sa cumparati un pat nou, atunci noi va recomandam: • 90x200 cm – pentru o singura persoana si pentru copii • 140x200 cm – pentru o singura persoana daca se doreste mai mult spatiu sau pentru doua persoane daca aveti un dormitor mai mic • 160x200 cm – este dimensiunea ideala pentru 2 persoane • 180x200 cm - ideal pentru 2 persoane daca va bucurati si de un dormitor mai spatios Salteaua ar trebui să fie cu cel puţin 10 cm mai lungă decât dumneavoastra. Daca copilasul obisnuieste sa vina la tine in pat atunci este o idee buna sa optezi pentru o saltea cat mai lata. (180x200 cm)

Cand trebuie sa-mi schimb salteaua?

Iata cateva semne ca ar trebui sa-ti schimbi salteaua: • Salteaua ta este mai veche de 10 ani. • Te trezesti cu dureri de gat sau spate. • Salteau s-a deformat in zona in care dormi • Te rostogolesti spre centrul saltelei fara intentie. • Nu te trezesti dimineata odihnit si relaxat.

Garantie
Ce garantie au produsele Moonway?

Saltelele Moonway au o garantie de 10 ani de la data livrării pentru compozitia din interior respectiv pentru nucleul și forma saltelei. Pentru învelișul exterior (husa) se acordă garanție pe o perioadă de 1 an de la data livrării. Topperele si pernele au o garantie de 2 ani de la data livrării pentru compozitia din interior respectiv pentru nucleu și forma. Pentru învelișul exterior (husa) se acordă garanție pe o perioadă de 1 an de la data livrării.

In ce situatii garantia nu este valida?

• Salteaua este depozitata sau asamblata incorect, folosita inadecvat sau in alte scopuri , curatata prin metode improprii sau cu substante neadecvate; • Garantia nu acopera defectele accidentale, eventuale descoaseri, rupturi, zgarieturi, sfasierea tesaturii sau a manerelor, pete sau orice alta deteriorare datorata unor factori externi, mecanici sau chimici; • Daca produsul a intrat in contact cu lichide, odata absorbite de material se evapora foarte greu, fapt care duce la producerea de mirosuri neplacute sau mucegai; • Daca produsul prezinta urme de mucegai datorate unei insuficiente aerisiri sau deteriorari cauzate de depozitare in mediu umed sau alta utilizare decat cea casnica; • Daca se utilizeaza aparate electrice care incalzesc interiorul patului; • Daca produsul a fost pliat sau supus presarii; acest tratament duce la distrugerea materialului; • Daca produsul este foarte murdar si neingrijit; • Daca produsul a fost supus unor modificari sau reparatii fara autorizare, precum si in cazul in care nu s-au respectat normele de utilizare si intretinere a produsului, salteaua fiind folosita ca si canapea sau ca si orice obiect de sezut. Salteaua se foloseste exclusiv pentru dormit! • Daca produsul prezinta deteriorari cauzate de o intretinere neadecvata, neglijenta sau alti factori; • Necompletarea sau completarea incorecta sau partiala a certificatului de garantie atrage raspunderea vanzatorului. • Pierderea certificatului duce la anularea garantiei produsului

Comenzi
Cum comand?

Asteptam comenzile dumneavoastra online, pe email la adresa comenzi@moonway.ro sau la telefon: 0374 049 348 Va rugam sa mentionati in email: numele dumneavoastra, adresa de livrare si facturare, numarul de telefon, produsele pe care le doriti (denumirea si dimensiunea). Veti primi un email de confirmare care va contine: disponibilitate stoc, termen de livrare, modalitate de plata. De asemenea veti fi contactat telefonic pentru a confirma comanda.

Care este termenul de returnare al produselor?

Termenul de returnare al produselor este de 14 zile incepand cu ziua in care dumneavoastra sau persoana indicata de dumneavoastra a receptionat produsele comandate. Produsul se returneaza in ambalajul original insotit de documentele fiscale si certificatul de garantie care au fost emise de catre societatea noastra. Nu se acceptă produsele care prezintă urme de uzură, sunt murdare, deteriorate. Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea. Produsele facute la comanda (dimensiuni atipice) nu se pot returna decat in cazul in care prezinta defecte de fabricatie. Contravaloarea produselor va fi trimisa in termen de 30 de zile prin mandate postal sau virament bancar.

Cum returnez produsele?

Daca doriti sa returnati un produs va rugam sa faceti o sesizare pe email la adresa: retur@moonway.ro sau sa ne contactati la numarul de telefon: 0374 049 348 In e-mail va rugam sa specificati: numele dvs, adresa, numarul de telefon, produsul pe care doriti sa il returnati si motivul returului. Produsele retur trebuie trimise la adresa: Vitafoam Romania SRL, Str. 1 Mai nr. 34, Ludus, jud. Mures Clientul suporta costurile aferente transportului.

Unde pot trimite eventualele sesizari si reclamatii?

Pentru sugestii, sesizarile sau reclamatiile va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: contact@moonway.ro Va vom raspunde in 1-5 zile lucratoare.